..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Ömür İsfendiyaroğlu




21 Ocak 2002
Bir Rüya  
Ömür İsfendiyaroğlu
Sevdalar baharı beklermiş, ayrılıklar en umulmaz anı...


:CBDA:
Biraz daha kalmanız için bütün ısrarımın o duyguya doymamışlığımdan sebep olduğunu bilir misiniz? O gün, ilk kez o gün siz gittiniz ve ben ölmedim! Sadece ardınızdan bakıp kalbimi yerinde tutmaya çalıştım. Sadece gözlerinizin gezdiği yerlerde gezdirdim gözlerimi ve sesinizin aksini duymaya çalıştım duvarlardan. Sadece daha çok sevdim sizi.
Ve hala bakamıyorum yüzünüze...
Buna inanabilir misiniz?

Sevdalar baharı beklermiş, ayrılıklar en umulmaz anı...

Hüzün bende hiç olmadık yerde sessizliğe gülmektir.
Hayallerime, rüyalarımda yer bulmak gibi saplantılarım ise hep oldu sanırım.

Yine o eski mahalledeyim, zaman zaman bir daha görmek istemediğimi düşünsemde yine bilemediğim bana tanıdık gelen yaban-cı, yalan-cı sokaklardayım. Ayrılık mevsiminden sonra, tozunu düşürmüş bir kelebek gibi, bende yüreğini kaybetmiş milyonlarca kişiden biriydim…

Ağlamayı öyle kuru kuruya beceremedim hiç bir zaman. Ne hatıralardan koptum geldim. Yaşadım kendimi, kendimi senin bildiğin kadar anlamadım. Tekbaşıma kurduğum hayallerden yana öksüz kalırken, geçmiş günlerden; onca şeye rağmen, bir ümit bekleyen gözlerim bir organ olmaktan başka hiçbirşeydi artık. Hiçbirşeylik kavramı hayatımın baş köşesine gelip oturmuştu.
- Ne oldu neyin var senin? diye sorsalar…
- “Hiçbirşey” olurdu tek cevabım.

Oysa, “Hiçbirşey” ne çok şey çağrıştırır insana, herşey kendi anlamına göre bir yer bulup dikiliverir çoğumuzun başına. Yüzleşirsin. Yenilip yenilmemek kendi avuçlarının içindedir.
Sen ayrı bir dünyasın. Kaç dünyan var senin sahi.

Peki ya benim düşlerim ne oldu, diye sorduğumda da;

-“Rüyalar kısa sürer” diyen birine rastlamışımdır mutlaka. Yüreğimin derdini anlatacak bir dost ararken konuşma yeteneğini kaybettiğiminde farkında değildim hala.

Dünden kalan ne varsa aklımda bir yağmur gibi düşüyordu gözlerime. Bir de üstüne üstlük mevsim sonbaharın sonu olmuştu. Aylardan Kasım. Eylül yağmurlarıyla, göz yaşlarını vefasız sevgiliye gönderme zamanı ise, çoktan geçmişti. Arabesk şarkılarla sitem gönderirken kadere, milyonlarca insandan sadece biri olduğum ise o an hiç aklıma gelmemişti.

Belki de sana de öyle olmuştur diye düşündüm, düşümde…

Aylar önce yazdığın aşk şiirleri yerini isyan şiirlerine çoktan bırakmıştır. Her kafiyede sitem gönderirken sevgiliye ellerin titrer yüreğinle birlikte ve artık boşunadır ağlamak.
Her gördüğün çiçeği ona benzetirken altındaki dikenleri görememenin pişmanlığını yaşarsın, sigaranı çektiğin her nefeste.Gözlerinde bir garip yangın ve onurlu yüreğinde bir sessizlik mi var? Bir zamanlar yerlere serdiğin gururun, hesap sormaya hazır mı yoksa sana?

Başladı ve bitti senin sevdan da herkesin ki gibi. Yıllardır yaşıyorum dediğin dünya; seni daha yeni kucaklamıştır ve acılarla yoğrulmayan hayat daha yeni başlamış, sonu bir türlü gelmeyen bir rüyadır.


Ömür İsfendiyaroğlu
14 Kasım Çarşamba






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nişa Oyunu
Güller Solduğunda
Yolculuk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatımda İlk Kez Bir Kadın İçin Heyecanlanıyorum
Hayata Dokunmak
Nilüfer'e, Nilüferime...
İstanbul Calling, İstanbul Embracing
Meleklerin Gözyaşı
Yaşam Mucizedir
Şimdi
Yıldızlar
Düşümün Öte Yanı
Mentollü Umutlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bulmaca [Öykü]
Pulkanatlı Öykü [Öykü]
İçinden bir isim tut [Öykü]
O Pity Pity Karamela Sepeti [Öykü]
Servi [Öykü]
Buluşma [Öykü]
Seni Seviyorum... [Öykü]
Maskeli [Öykü]
Sinek [Öykü]
Düşmek [Öykü]


Ömür İsfendiyaroğlu kimdir?

Kişiliğimin tam anlamıyla gitmek istediği yoldan gitmek ve bunu yaparken de başkalarının bam tellerine dokunabilme isteği çoğu zaman hissettiğim. Yaşamımın hiçbir evresinde yazı olmadan yaşayabileceğimi düşünmüyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her kitaptan, her satırdan, her cümleden kısacası; yaşamın sözcüklerinden etkilenirim


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömür İsfendiyaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.