Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Seval Deniz Karahaliloğlu Çırılçıplak soyunsak, Bedenlerimize de yandaki portmantoya assak, Eskimiş pejmürde paltolar misali taşıdığımız, Zamanın eskittiği. Ama sadece dokunamadığı yüreklerimizi yanımıza alsak, Bir de az hasarlı, her silleye dayanıklı ruhlarımızı. Bakmaya yüreğin dayanır mıydı? Çırılçıplak ruhlarımıza, Utanmadan hasarlarına, koyu grilere çalan örselenmişliklerine bakabilir miydin aynı cesaretle? Tavan arasına kaldırdığımız zırvalar arasında arama umutlarımızı, Unuttun mu onları iki leğen bir de hamam tası karşılığında vermemişler miydi eskiciye, ‘O kadar da etmez be!’ diye homurdanan Jan Val Jan kılıklı o sefile? Neden bu kadar ucuza gitmesin umutlar, Beş para etmezken hayatlarımız. Bize kalan iki çatlak dudaktan akan usaresiyse yüreklerimizin, O bile yeter bunca zaman damıttığımız. Sahi, ruhumu görebiliyor musun? Bak, portmantoya astım bedenimi, O büklüm büklüm olmuş paltonun hemen yanına. Geride soluk bir sureti kaldı yüreğimin, Bir de ruhlar odasından aşırdığım çocuk gülüşlerinin aksi sedası. Hepsi tarihin yazılmadığı zamanlardan kalan bir şarkıyı mırıldanıyor. Çok derinlerden, biraz daha duyabilsen, çıkaracakmışsın gibi dilini, sanki anlayabileceksin ne dediğini, sanki gel diyor, gel… Öylesine derinden…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seval Deniz Karahaliloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |