Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
--“ Evet...” --“ Bitti yani...Bir daha birbirimizi görmeyeceğiz...Yolda falan karşılaşmazsak yani?!” --“Pek karşılaşacağımızı sanmıyorum. Sen genelde daha tiki mekanları tercih edersin” --“ Diyorsun...Ve giderayak yine kavga çıkarmak istiyorsun...Güzelim bir kere benim takıldığım yerler elit anlatabildim mi elit...Senin tabirinle tiki değil...Ben kolayı bardakta içmeyi seviyorum...Seninle gittiğimiz yerlerde kutuyla getiriyorlar” --“ İyi ya bundan sonra gidip bardakta iç kolanı...Ayrıca “kola” –k ile değil – c ile yazılır...Bir de ilerde yazar olacağım diye geçiniyorsun!” --“ Sen de ilerde dünya starı olacağım diye besteler yapıyorsun ama ben seni aşağılamıyorum...” --“ Ya , UFF tamam kes...Zaten bitmiş toplanıyoruz şurda...Tartışamayacağım seninle...Bu gömlek senin mi?” --“ Hayır..Olabilir...Yani her ikimizin de giydiği bir gömlekti o sen de kalsın...” --“ Yok yok sende kalsın ben pek giymem artık bunu...” --“Madem sevmiyordun o gömleği de ne demeye her seferinde elimden çekiyordun?” --“ Öyle...Sen yakasını fazla açıyordun gömleğin giyerken yolda senin yüzünden rahat yürüyemez olmuştuk..” --“ Ben şimdi de teşhirci mi oldum?” --“ Evet sana kaç kez açma şu gömleğin yakasını dedim ama dinlemedin artık bundan sonra çıplakta gezsen umurumda değil” --“ İyi ya ben de bu ayrılığın bana getirileri arasına bunu da eklerim- Her türlü uzvumu istediğim gibi açacağım-“ --“ Ne demek her türlü? “ --“ Nasıl ne demek? Ayrıca sana ne? İster göğüs dekoltesi giyerim artık , ister bacak!” --“ Nasıl giyersin?! Olmaz öyle şey...” --“Neden olmazmış?! Seninle artık resmi olarak bile bir bağımız kalmadı...İktidar bakımından artık krallığı ben devralıyorum...” --“ Hangi iktidar?” --“ Doğru hangi iktidar...Uzun zaman geçti tabii unuttuunnn , unuttunnn...” --“ Kızım ne diyorsun sen ya?” --“ Yok ne diyeceğim , çocuk doğduğundan beri kardeş ülke oldukta...” --“ Bana bak!” --“ Bakıyorum da göremiyorum...” --“ Neyse aldın mı sana ait olan herşeyi?” --“ aldım sen?” --“ Aldım...Galiba...Şey...Sevgi kimde kalacaktı?” --“ Ney?” --“ Yok bir şey...” --“ Sen bu gömleği alacak mısın şimdi?” --“ Bilmiyorum...” --“ Ben alayım o zaman...” --“ Niye? Sen mi önünü açıp giyeceksin?” --“ Hayır...Şey...Kokun sinmişte...” --“Eeee? Yıka da ver mi diyorsun?” --“ Yok...Aslı?” --“ Efendim?” --“ Bir kez daha mı düşünsek?” --“ Gömleği mi?” --“ Yok yani bu boşanma olayını?” --“ Düşünecek bir şey kalmadı tek celsede bitti zaten yaklaşık 2 saat önce...” --“ Dönüşü olmuyor mu?” --“ Dönüş yolunun durumuna bağlı...Yol çalışması varsa geç oluyor” --“ Burda sana iyi bir şey söylüyorum , biraz ciddi olamaz mısın?” --“ Ciddiyet mi? Güzel sözler mi? Sen bana “ seni seviyorum” diyeceğin yerlerde genelde faturalardan falan bahsederdin ...Nerden çıktı şimdi güzel sözler?” --“ Haklısın...Ne biliyim , insanın yaşı ilerledikçe konduramıyor herhalde böyle sözleri kendisine...Aslı...” --“ Efendim?” --“ Seni seviyorum!” --“ Su vanasını kapattın mı?” --“ ASLIIIIIII !!!!!!” --“Efendimmmmm!” --“ SENİ SEVİYORUM” dedim...” --“ Ben de seni seviyorum....”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |