Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
Merhaba Ahmet ! ( Elindeki tesbihi şakır şakır çevirerekten.) - Ooooo ! Merhaba aslanım, n’ aber ? ( Bunun da ağzında bir kürdan. Sanırsın Red Kid. ) - İyilik de, bizim eşşoğlusu sinirimi bozdu. ( Sigarasının dumanını sinirli sinirli üflüyor.) - Kimmiş o düdük? ( Genzini temizliyor bir yandan da.) - Bizim garı ya. - Ulan bu garı milleti böyle işte. İşleri güçleri, adamın tepesini attırmak. Söyle hele Mehmet, ne yaptı ? - Bizim çırak olacak şu namussuz var ya, işte onun yüzünden. Eşşek herif…..Yengen dükkâna yemek gönderiyor ya her gün, bugün bekle gelmez bekle gelmez. Midem açlıktan delindi delinecek. - Hiç dayanamam valla böyle işlere. Atladım mı arabaya garının yanında alırım soluğu, anam avradım olsun. Ondan sonra da, alsınlar bakalım elimden alabilecekler mi. Ağzını burnunu kırarım şerefsizim. - Dur len, anlatacaz. Biz kılıbık değiliz herhalde oğlum…Açtım telefonu. Dedim ki; ulan karı, nerde benim yemeğim ? Yarım saattir yemek bekliyom. Yanına geleyim de, bir araba sopayı üstünde kırayım mı ? Hı ? - Eee ! - Eeee’si bana karşılık veriyo imansız. Çırak gelmiş de, almış da, belki yolda oyalanmıştır da falan filân…Çemil çemil karşılık veriyo bana sütü bozuk.Bir de sesini yükseltiyo rezil karı. Akşam eve gidince iki kaburgasını kırayım da aklı başına gelsin.Ulan bunu yetiştiren karıya basacaksın sopayı aslında. Erkeğinin annacından böyle çemkirmek nasıl olurmuş, o saat anlar. - Boşver Mehmet boşver….Bak sana ne diyecem….Bizim şu Çepiş Ali var ya. - ..ktir ulan şu .. zevengi. - Yahu bi dinle Mehmet arkadaş. - Eeeeee!... B.k herifin teki o... Neyse ,konuş bakalım. - İşte bu şerefsiz Ali’nin a…zına s..çaca’m. - Oğlum önce neden kızdığını anlat da, sonra yap yapacağını. - Ali' nin garısı bizim garıyı gandırmış, benden habersiz çekmiş gitmişler Bolu’ ya. Bak sen şunların yediği b.ka !...Ulan garı başınıza ne işiniz var oralarda? Kimden izin aldınız ?...Meğer, bu boynuzlu Ali’nin haberi varmış. - Eee ? - E’ si hele bi akşam olsun, bu rezil garı bi gelsin Bolu’ dan; onun ağzını burnu gırmazsam bana da Yedi Kuvvet Ahmet demesinler. Sonra da Çepiş Ali' ye dünyasını dar edeceğim. Erkek adam dediğin , garısını öyle salar mı Bolu'ya - doluya? İt herif! - Kırmazsan hatırım kalır. Yüz vermeye gelmez bu garı milletine. - ( Cep telefonu çalar.)...Aloooo ! Hıııı ?...Öyle mi ? Vay hıyar vay…K.rh.nacı herif ! ( Ahmet’e döner yüzünü.)…İş yerinden çağırıyorlar, gideyim ben. Hadi görüşürüz. - Görüşürüz. Akşam birahaneye gel. Garıların işini bitirince görüşelim…Hah hah hah !...Kih kih kih !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |