Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
Bir anda gozlerini acti ve kendini yatakta buldu. Ne zaman uyudugunu, en son neler yaptigini hic dusunmeden hemen telefona sarilip, cevrimici olup olmadigina bakti. Son gorulme tarihinde degisme yoktu. Cevap desen zaten olamazdi ki o da yoktu. Sevdigi kadar sevilmiyor, bunu da kendine yediremiyordu. Daha fazla dusunup, uzulmemek icin hemen gozlerini kapatip, gozlerini hayal etti. Ona bakisi, gulusu ve sarilisi o anda belirdi bilincaltinda. Sabaha kadar sanki gordugu tek ruya onun kendisiymis ve sanki yarim saatlik bir uyku almiscasina yorgun bir sekilde uyandi. Tekrar telefonuna bakti ve yakti bir sigara. Sigarayi yari sarhos bir sekilde icine cekerken sevdiginin seni sevmemesi, azili dusmaninin olmasindan daha kotu olmali diye dusundu. Iyi de boyle hissetmeyi o istememisti ki. Hele bu kadar cok sevmeyi hic istememisti. Bir bakmisti, artik seviyordu. O ise onun bu ilgisinden bunaliyor, istemiyor ve kendini uzak tutuyordu. Olmayacakti iste... Dunya'yi yerinden oynatsa bile olmayacakti. Ne kadar onunla olmasi gerektigine tum kalbiyle inansa da olmayacakti. O, ona karsi duvarlarini yikmayacakti. Ne zaman ki ondan vazgecip baska birine tekrar bir seyler hissetmeye baslayacakti, iste o zaman ona gitme denilecekti. Boyle bir seydi gercek ask. Elde edememeydi. Edememekten vazgectiginde de sana gelmesiydi. Ne azi, ne de fazlasi gercek ask sadece can yakici.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |