Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli |
|
||||||||||
|
Ictigin her dublede onun yesil gozleri gelir aklina. O kadar buyuleyicidir ki... Kacamazsin. Sanki her icisinde iyice zumrutlesir. Zaten nasil kacabilirsin ki? Oyledir ki o bakislar sanki sen her baktiginda seni girdap gibi icine cekiyordur. Sen gozlerini kacirip, umursamadikca inadina gozbebeklerinin icine bakip beni sev, benim ol diyordur... Sense basini cevirip, buyulenmemeye calisirsin ama buyulenirsin. Zaman gecer, cesaret bulur ve o yesil gozlerin sonunda sahibi olursun. Artik cekinmezsin onlardan... Kendi kendine artik onlar benim dersin. Yanilirsin halbuki. Kadin, bir erkegi istedigi icin erkek ona sahip olmustur, dolayisiyla sen artik o gozlerin sahibi degil, sadece hizmetkari olmussundur. Rakini ictiginde, belli bir promile geldiginde ve de gozlerini kapattiginda tekrar aklina gelir o zumrut yesili gozler... Nasil da vurulmussundur onlara...Nasil da buyulemistir onlar seni... Sen yazdikca, sen sevdikce ve de sen onlarin kolesi oldukca nasil mutlu olmustur onlar... Biraz da boyledir ask aslinda. Sen ozgurlugunden fedakarlik verdikce, ona biraz daha yaklasiyor, biraz daha yesil geliyor gozleri sana... Bu yuzdende yok ediyor icindeki karanligi, yakinlastiriyor biraz daha huzura, belki de adamliga...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |