Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Pek çoğumuz cüzdanının bir köşesinde bozuk para saklıyor. Belki batıl bir inanç ama o para harcanırsa cüzdanımızın bereketinin kaçacağına o kadar çok inanıyoruz ki. Aranızda mecbur kalıp kullandığında pişmanlık duymayan var mı? Şahsen ben bu duyguyu hafif de olsa yaşıyorum. Uğur, şans ve bereket parası ne de olsa. Hemen yerine yenisinin konması şartmış gibi davranıyoruz. Düşüncelerime katılır mısınız bilmem ama ben en çok bereketi nerede seviyorum biliyor musunuz? İkili ilişkilerde. Yüreğe sevgi tohumları özenle serpilmişse, gözlere itinayla merhamet ve şefkat dökülmüşse, duygular filizlenmiş, dilde tatlı tatlı sürgünler vermişse böyle bir bereket nasıl sevilmez ki. Mahsulü en çabuk alınan şey nedir diye sorsalar tereddütsüz “sevgi ve saygıdır” derim. Ama bu da tek taraflı pek olmuyor. Karşılıklı olunca daha bir anlam kazanıyor. “Sev beni seveyim seni”, “bana bir adım atana ben on adım yaklaşırım” gibi sözler boşuna söylenmemiş. Sevginin bereketi için hep birlikte dilekte bulunmaya ne dersiniz. “ Gözyaşlarıyla sel faciaları oluşup gönüllere hasar vermesin”, “Kuvvetli rüzgarlar yürek evlerinizden hiç mi hiç geçmesin”, “İnsanın zararlısıyla mücadele etmeyi Allah kimseye nasip etmesin”, “İlişkiler asla erozyona uğramasın”, “Dostluk bağlarınız her zaman yeşersin, hasılatı ise iyilik ve güzellik olsun.” Bütün dileklerinizin gerçekleşmesi temennisiyle.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |