Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
Yenilen takımın futbolcuları: “Maça iyi başladık. Ancak, ilk dakikalarda şanssız bir gol yedik.” “Yakaladığımız fırsatları iyi değerlendiremedik. Aslında maçı biz de alabilirdik. Ama olmadı. Önümüze bakacağız artık.” “Buraya üç puan için gelmiştik. Zor bir maç olacağını biliyorduk. Beklemediğimiz bir yenilgi aldık.Şimdiden sonraki maçlara bakacağız artık. İnşallah iyi olur.” “Hakem hakkında konuşmak istemiyorum ama, kartın rengi biraz ağırdı.Zaten on kişi kaldıktan sonra, oyundan koptuk.Galatasaray’ın da gücü belli. Ama biz de çok iyi mücadele ettik.” Kazanan takımın futbolcuları: “Valla, zor bir maç olacağını biliyorduk. Ama biz iyi hazırlanmıştık.Skor daha da farklı olabilirdi. Önemli olan üç puan. Çok sevinçliyiz.” “Buraya üç puan için gelmiştik.Ve kazanacağımıza inanmıştık. İnandık ve kazandık. Rakiplerimiz de çok iyi mücadele ettiler. Kendilerini tebrik ediyoruz.” “Valla inandık, kazandık. Çok mutluyuz.Taraftarlarımıza teşekkür ederiz. Golleri onlara armağan ediyoruz.” “Maçın hemen başlarında yenik duruma düşmemize rağmen, yılmadık, kazanmayı bildik. Kazanacağımıza inanmıştık. Çok da gol kaçırdık. Önemli olan üç puan.Yolumuza devam ediyoruz.” “Bizim için zor bir maçtı. Ama kazanmayı bildik. Takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Taraftarlarımız bizi desteklemeye devam etsinler.” Bu cümleleri ezberledik artık.Merak ediyorum, acaba futbolcuların kelime hazneleri bu kadar mı dar, ya da yetersiz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |