..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > Levent




16 Mayıs 2006
Kavalcı Horag'ın Şarkısı  
Uzun Yol'un Türküsü

Levent


Ölüme ve Yaşama..


:BIGG:
Bitmiş bir savaşın ardından sabah çiyi ile kaplanmış çimenlerin üzerine yığılırcasına oturuyorum. Şafak kızılı henüz yeni parlıyor. Kaçınılmaz biçimde aklımda düşünceler birbiri ardına geçit resmine katılıyor. Böyle zamanlardan nefret ediyorum. Sık sık kıçı kırık elfler gibi derinlere daldığım şu günlerde bir yanım gülümseyerek eski günlerimi arıyor.. Cüceler gibi sadece küpümü doldurmakla uğraştığım; daha az düşünce ve daha çok hareketle dolu olan amaçsız, basit zamanları..
Ateşin başına oturmuş geçen günü ve olanları düşünürken içimde bu gün bu savaş meydanında ölen her iki taraftaki iyi kişiler için hüzün duyuyorum.. Keder değil sözünü ettiğim şey.. Ben buna hüzün diyorum. Ama hüznüme rağmen olması gerekenin bu olduğunu biliyorum ve bunun bir parçası olmaktan huzur da duyuyorum. Huzur.. Bu önümde yatan ve bana sonsuzmuş gibi gelen kana, ateşe, ölüme boyanmış savaş alanında bu sözcük garip geliyor.. Garip, garip ama bir o kadar da doğru. Tıpkı bir doğumun sancıları gibi yaşanması gereken bir şey bu yaşadıklarımız. Yeni bir yaşam için mücadele ediyoruz. Ona değer biçiyoruz. Onu kıymetlendiriyoruz. Onu hak ediyoruz.. Yeni bir yaşamı kanlarımızla kutsayarak kazanıyoruz. Güzel günleri yaşamayı, güzel bir yaşamı delicesine isterken o günlere ulaşmak için ölüyoruz. Güzel günleri istiyoruz.. Ve güzel günleri en değerli varlıklarımız olan yaşamlarımız pahasına istiyoruz. Bu tıpkı ilahi bir şaka gibi.. Yada bir ceza.. Bunca zaman kötülüğe göz yummanın bir bedeli belki de. Bilmiyorum. Benim bildiğim uzun yıllardır ilk kez gerçekten yaşıyor gibi hissettiğim ve sanıyorum ki buradaki herkes de buna benzer şeyler hissediyor. Yoksa ne diye bütün bu ölüm ve acılara rağmen, bu karanlığa ve gözyaşlarına rağmen hala ayakta ve hala savaşa hazır durabiliyoruz ki.. Ben bunun nedenini biliyorum.. Nedeni umut. Güzel günler umudu.. İşte bu umut bizi ayakta tutan şey.. İşte bu umut hüznümüze rağmen bizi yolumuzda yürüyor tutan şey. İşte bu umut yiten güzel dostlara, iyi hayatlara, kaybettiğimiz bütün iyilik ve güzelliklere, yitirdiğimiz değerlere rağmen bizi karanlık derinlerde boğulmaktan alıkoyan şey..
Buz gibi esen soğuk yayla rüzgarında; ateşin karşısında, düşman dağlara doğru pipomu tüttürüp çayımı yudumlarken bir şarkı söylemeye başlıyorum. Ve bu şarkıyı bize umudu geri getiren kişiye, dostuma adıyorum. Büyücü’ye.. Yaşam çiçeğini canlı tutmanın yegane yolunun, canlarımızı ve kanlarımızı onun uğrunda akıtmak olduğu bu günde, ölümü kutsayarak, mutlulukla söylüyorum bu şarkıyı. Ölüm, ölüm, ölüm, ölüm.. Hoş geldin, sefalar getirdin..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik kümesinde bulunan diğer yazıları...
2012: Ölülerin İntikamı
Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha (9. Bölüm - Son - )
2012: Ölülerin İntikamı (3)
Yeşilgözlü Şeytan'ın Gecesi
Güneş ve Ölüm (Giriş)
Yaşam Hasatlayan Smir
Güneş ve Ölüm (3. Bölüm)
Cennette Bir Sabah
Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha (6. Bölüm)
Yaşam Hasatlayan Smir (2)

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Sert
Zeytin Karası
1996 Yılı
Ufuklar: Kırmızı Bölge - 18
Kovan Savaşları (1. Bölüm)
Kovan Savaşları (2. Bölüm)
Yaz 2011
Ufuklar: Diversity Antalya
Ufuklar: Bronz'un Mesajı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Barbar Conan'ın Ölüm Şarkısı [Şiir]
Her İnsan Öldürür Sevdiğini [Şiir]
Kovan Savaşları Öyküleri [Roman]
Uzun Yol (1. - 100. Sayfalar) [Roman]
Sevgi, Mutluluk, Özgürlük ve Hayat Üzerine Felsefe [Deneme]
Tanklamak Ne Demek? [Deneme]
Ya İstiklal Ya Ölüm [Deneme]
Uyanıklık [Deneme]
Ölüm / Kalım [Deneme]
Uzayda Hayat Var mı? [Deneme]


Levent kimdir?

Fantazyada büyü, teknoloji ve aksiyon İldar'da buluşuyor. 07/10/2017 tarihinde şimdi diyebilirim ki neredeyse 2 senedir tek kelime yazmadım. . . 2 senedir yazar tarafım ölü. oysa oldugum şeyler içinde olmayı en sevdiğim şey yazar olmaktı :) Toprağı bol olsun.

Etkilendiği Yazarlar:
Süpermen, Robert E. Howard, Tolkien, Salvatore, Jules Verne, Battalgazi, David Eddings, Michael Moorcock.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Levent, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.