|
H Müşerref Bayhan, Muğla (GÜN YOK, YILDIZLAR YOK, AY KİMDİR? AL İLE GELEN GÜN İLE GİDENDİR!..) |
| Yaşanmış-gerçek-doğal olması önceliğimdir |
|
|
|
|
|
H.Emre, Ankara (H.E.T.) |
| Anlam önceliği vardır yazılarımda!!Anlaşılamayan güzellik sadece göze hitap eder,kısadır.Ancak iyi bir anlam ve onu saran bir biçemle ulaşılır yazıdaki bitmeyen hayata.Devrik cümleleri ise severim.Herşey gibi yerinde güzeldir tabii!! |
|
|
|
|
H.İbrahim İNCİ, () |
| Hayat çıkılması zor dik bir yokuştur.Bu yokuşu insanların şiirle kolayca çıkabileciğine inanıyorum.Yani hayat çok yoruyor ama onun yorgunluğunu alan tek şey şiirdir,edebiyattır,yazmaktır,karalamaktır,güzel bir şey çıkarabildiğine inanmaktır bana göre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hacer Aktaş, türkiye (ATEŞTEN DENİZDE MUMDAN GEMİ) |
| İçimdeki ses'i,sokağın kuytu bir köşesinde kimsenin sesini duymadığı yavru kediyi bazen de sadece hayattan bir an'ı,bir ses'i yazıyorum.Kimi zaman iddialı kimi zaman iddiasız cümlelerle.Ama hayattan ya da düşlerden birşeyler yazıyorum. |
|
|
Hacer AKTAŞ, (Cosmosgalaksi) |
| Deneme tadında öyküler yazıyorum. Belirsizlik, düş gücü ve gerçekliğin sınırlarının zorlandığı şeyler yazıyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
hakan, (Daldaki Orman) |
| Farkında olunmayan ya da farkında olup da kayıtsız kalınan bir hayatın getirdikleri... |
|
|
|
hakan, (sevda çıkmazı) |
| tezatlıklar,beklenmedik geri dönüşler,heyecanlar ve yaşadıklarım,izlenimlerim |
|
|
|
|
|
Hakan Ayyıldız, (Bu şehir miydi o, denizi uğruna iki yakası bir araya gelmeyen...) |
| |
|
|
Hakan Bilge, Türkiye (Hollywood & Avrupa Sineması Üzerine Yazılar) |
| Klasik ve kült filmleri psikanalitik kurama bağlı kalarak yazmaya çalışıyorum. En etkili tarzın sadelik taşıyan derinlik olduğunu düşünüyorum. Edebiyat yazılarımda sinema yazılarıma göre daha sade ve doğrudan bir dil kulanıyorum. |
|
|
|
|
Hakan Erkaya, Gebze (Hakan Erkaya) |
| Naturalist yapıya sahip kişiliğimle düzyazıda olayları abartmadan nakletmek. |
|
|
|
|
|
|
Hakan Kartal, (Hakan Kartal Şiirleri) |
| kendim içindeyim.sadece bu yetiyor her şeye. |
|
|
Hakan Kılıç, (Gönül Şerbeti) |
| Yaklaşık 3 senedir şiir yazıyorum öykü ve roman denemelerine başladım yazmayı seviyorum beni bir nebze olsun farklı bir dünya ya gönderiyor tüm dertlerimi sıkıntılarımı hafifletiyor deşarj oluyorum paylaşımı da mutlu ediyor.Şiirlerim genelde Hece ölçülü |
|
|
Hakan Köse, Kütahya (Serâzad) |
| Musiki ve şiirin ortaklığını yaşatmak,her zaman şiirde de bir melodi olduğunu düşünürüm, dolayısıyla da benim şiirimin bir melodisi vardır... |
|
|
|
|
|
|
hakan öztürk, (ALBaTRoS) |
| makale tarzında yazılar, elimden geldiği kadarıyla bilimsel. |
|
|
HAKAN ŞEVKET TELKES, İSTANBUL (DAHA YOLUN BAŞINDAYIM...) |
| HENÜZ TAM BİR TARZ OLUŞTURMADIĞIMDAN KESİN BİRŞEY SÖYLEYEMİYORUM.AMA GENELDE MİZAH ÖYKÜLERİ YAZMAK İSTİYORUM.ONUN DIŞINDA KAFAMDA OLAN VE YAZIYA DÖKEMEDİĞİM BİR SÜRÜ ŞEY VAR HALA... |
|
|
|
hakan thorman, izmir (Hafif Bir RuzgaR Esintisi) |
| RuzgaRı Hissedemedikten Sonra Kanatlar Ne İşe Yarar.. | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
hakan yalçın, (tükenmek bilmez benim kalemim) |
| bunu okuyucuya bırakıyorum |
|
|
|
|
|
|
Haki, İzmir (Risk) |
| herkesin bildiği belki de yazdığı yazılar. |
|
|
|
Hakkı YURTLU, (Tüm Güzellikler Sizlerle Olsun) |
| Şiirlerim dışında özellikle yerleşim yerlerini yer yer gezerek yerinde yazmaya çalışıyorum. |
|
|
Hakkı YURTLU, (hakkı'yla Şiirler) |
| Araştırıcılık, edebi kurallar, otantik kültürü yansıtma |
|
|
|
Haktan Kaan İçel, (Hayatın Kıyısındaki İnsanlar) |
| Her türde eser çıkartabiliyorum ama genelde fantastik, dram, mizah, ciddi mizah ( bu türü ben geliştirdim. ) ve bunun gibi türlerde yoğunlaştım. Orjinal fikirleri ortaya koymaya çalıştım. Masalsı bir atmosfer, diyalog zenginliği yazım özelliğim. |
|
|
hal, Türkiye (hal) |
| Söyleyecek sözüm vardı, söyledim. Okuyan hangi tadı alıyorsa özelliği odur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Halil, (Halil Babur) |
| Fütur kaygısından yoksun... |
|
|
Halil Alp, Almanya (yaşamın dilinden...) |
| Kalıpçılığı sevmem. Gerçekleri, duygular aleminin gizemleriyle, serbestçe yazmayı severim. |
|
|
|
Halil Bıçakçı, şanlıurfa (biley taşı) |
| romantizm desem pek değil, klasik hiç değil, aykırı düşünceler...ölümü öldürmek, suyu ıslatmak gibi... |
|
|
Halil Çalışkan, İstanbul (Anlatıp gideceğim...) |
| Farklı tarzlarda, kafiyeli, kafiyesiz; ölçülü ölçüsüz; kafiyeli kafiyesiz; olur olmaz, ne idüğü belirsiz, çarpan şiirler... |
|
|
|
Halil Demirbilek, Antalya (eynisan) |
| Sessizce ve sakin bulutsu ve derinden.Türkü sadeliğinde Dağ mağruru sevda biçeminde ve en güzeli insan sevisinde... |
|
|
|
Halil GÖKÇE, gümüşhane (gökçeşair(düş işçisi)) |
| Ben senteziyim sevdiğim insanların, şairlerin.Harf dolu bir odaya atılmış yaramaz bir çocuk, ara sıra içinizde gezinen.Bir düştür tutturmuş, düşüp kalacak bir gün yüreğinize.Şiirimde zengin, canlı bir imgeleme, yalın ve açık bir anlatım mevcuttur. |
|
|
HALİL GÖZALAN, (Karanlıklar içinde yitirilen onca duyguyu gün ışığına çıkarma çabası ) |
| |
|
|
|
Halil Yağmur, (İnanmak, saçmalamaktır.) |
| Sembolizm, Egoizm, Parnasizm |
|
|
halil yildirim, hollanda (bir porsiyon sevda) |
| tarzim serbest, mutsuzlugum ve nadir zamanlarda mutlulugum ana temalarim. yazdigim yazinin uzerinde pek duzeltme yapmam, o ana aittir ve dogrusuyla yanlisiyla o anin halil'idir.resim ve siir yazanin aynasidir,onu anlatir ve her halukarda mukemmeldir. |
|
|
|
|
|
halime maden, (Hayat orkestrasının parmaksız piyanisti) |
| mistik dünyanın,kulağınıza fısıldadığı nameler... |
|
|
|
Halit Ulu, İstanbul (Sokakaltı) |
| Okumazsanız ki çok azınız okuyacak zaten, pek bir şey kaybetmezsiniz. |
|
|
Halit Yerlikhan, Istanbul (Sempatik/Sürrealist Sosyalizm Akımı) |
| Sürrealist tarzda yazarım, yazarı bir 'bilinçaltı arkeoloğu' olarak tanımlıyorum. İnsanların bilinçli olarak yaptıkları tekdüze, büyüden yoksun ve kahredici bir biçimde somuttur. Nesneler yerinden edilmeli, kurallar bozulmalı ve insan özüne inilmelidir... |
|
|
|
|
Hamaz Yaşar, (Her mevsim bir bahardır) |
| İçimden geldiği gibi, bazen düzbazen devrik, ama içimden geldiği gibi |
|
|
|
|
|
|
Hamit Özdemir, İstanbul (Hamit'in Alanı) |
| Gerçeğe zerre yer vermeyecek kadar sahte, sahtenin bulunmayacağı kadar gerçek |
|
|
|
|
|
HAMZA EKİZ, ANTALYA (YAZDIKLARIM NE UÇAN KUŞLAR KADAR GÜZEL NEDE YAĞAN YAĞMURLAR KADAR VERİMLİ....görüş ve önerilerinizi lütfen bana yazın hamzaekiz@windowslive.com) |
| YAZDIKLARIM YAŞADIKLARIMIN GÖLGESİ..... |
|
|
|
|
|
|
Han Ilgaz Kara, (Uykucu yaz, kayıp kış, şaşkın bahar) |
| Akıcı ama saçma olduğu için boşa akıyor. |
|
|
handan, ankara (acı insanı olgunlaştırır.) |
| toplumsal problemler ve yaşama dair ayrıntılar öykü konularımı oluşturuyor. | | | | | | | | |
|
|
Handan Kurt, (Hazan Makamı) |
| Yazılarımda daha çok düşlerde gezinirim. Masalsı anları sırlayıp kağıda imgelerden yollar çizerim. |
|
|
handan özçetin, bursa (sürç_i lisan ettiysem, affetme istemem!) |
| aklımın ellerime hükmettirdikleri haricinde yazdıklarımı bi kalıba sokmamaya özen gösteririm.kısaca serbest yazıyorum. |
|
|
|
Hande, (Belgeli duygular ) |
| Devrik cümleleri seviyorum |
|
|
Hande, (Düşlerin Sırrı) |
| Türlü betimleme, imge ve uslamalarla birtakım öznel gerçeklikleri derininde saklar. Kimi zaman kullanmaktan geri kalamadığım şiirsellik ve tanrısal öğelerden faydalanışım yazıma ortaçağ havası vermektedir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hanife yılmaz, (kırık potkal..) |
| yazılarında çözülmemesi daha güzel olan bir gizem olduğu anlaşılır. yazar adayı iyi bir kelime cambazıdır. mecazlar ve soyut olguların oranı yüksektir. |
|
|
hannane, istanbul (hayatın son kullanma tarihi) |
| yürekten kaleme,kalemden satırlara dökülen satırlar..ötesi yok..ötesine gerek de yok.. |
|
|
Hardal Biber, Kayseri (Yoksul Hakları Eylemsel Bildirgesi Taslağı .) |
| Yazdıklarım , yoksulluktan nasibini almışların, evrensel haklarını tartışmaya açan, katılımcıların katkılarını bekleyen bir platform oluşturma çabalarımın dışavurumudur. |
|
|
|
harun, GAZİANTEP (Kendi Dünyam FE_İRON) |
| Nefret, Aşk, Sitem Dostluk, Ayrılık, Hüzün |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hasan, (haykırış) |
| içimden geçenleri söylemek isteyipte söyleyemediklerimi şiirleimde kendimce anlatarim |
|
|
Hasan, İstanbul (Hayata Dair) |
| Ele aldığım konuları, çoğu zaman yalın, bazı durumlar karşısında hafif alaycı ifadelerle anlatmaya çalışırım |
|
|
|
Hasan , İzmir (YAŞAMIŞ İNSANLARIN DÜNYASI) |
| hayal dünyası ve yaşanılan olaylar... |
|
|
|
Hasan, (Hasan Sağcan) |
| Serbest ve ölçülü şiirler, makale . |
|
|
HASAN ÖZTÜRK, GİRESUN ( ŞİİR TADINDA DENEMELER - AŞKIN DİYALEKTİĞİ -) |
| Şiirsel ifade-Kendinizi bulacaksınız. |
|
|
|
|
|
|
Hasan Aydın, (Sayıkla(yama)dıklarım Anımsayışlar...) |
| Sayıkla(yama)dıklarım Anımsayışlar... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hasan Emre Türkmen, (Varoluş,Duygular ve Sevgili Üzerine) |
| Soyut edebi,Varoluşçu,sahnelenebilir kısa metinler! |
|
|
Hasan Ersoy, Bursa (Aşkın Hâlleri) |
| Aşkın her türlü hâlini satırlarında barındıran, okuyucunun her satırda yaşanmışlıkları görebildiği, hayatın içinden şiirler... |
|
|
Hasan Fatih Karagöz, (İçimden Akan Nehirler) |
| Daha çok duyguları ön plana çıkarmayı severim. Hareket benim için ikinci plandadır. Uzun tasvirler yapmayı, somut durumları kendi penceremden tarif etmeyi tercih ederim. |
|
|
Hasan Fehmi Türkmenci, (yeraltı edebiyatı denemesi) |
| genelde toplum eleştirisi yaparım ama arada kısa hikayelerde deniyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hasan Niyazi, .. (Herkeste bulacağımız gene kendimiz değil mi ne de olsa?) |
| Olur ya, bir gün bulurum belki diye çemberin köşelerini |
|
|
|
|
Hasan Özcan, (Tuttuğun Yol Değil Dostum) |
| Şiir benim için dünyayı anlama sanatıdır. |
|
|
Hasan Pamuk, (Pamukça) |
| Yaşarken yazmayı daha çok severim ve birden gelişir duygularım ve o ana aittir herşeyim. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hasan Ulusoy, Kırıkkale (Şiir Şenliği) |
| Sevda şiirlerim ve Anadolu irfanına yönelik eserler vermekteyim. Şiirde hece, aruz ve serbest tarzı kullanırım. |
|
|
HASAN YILMAZ, (HAL VE GİDİŞ) |
| şiir,derleme ve deneme ayrıca tasavvuf |
|
|
|
Hasanberk Sökmen, (onbeşkelam) |
| yaşadıklarımla karışık fakat çoğunuza göre gerçekdışı olması muhtemel şeyler |
|
|
Hascen, Kıbrıs/Güzelyurt (Sihirli Renkler) |
| Genelde devrik cümleler kullanıyorum. Şiirlerde kafiyeye özen gösteriyorum. Sadece duygularımla yazıyorum, içimden geldiği gibi. |
|
|
Hasibe Durmaz, (Kitabeler) |
| Kitabeye nasıl ulaştım, kitabe okuması, kitabeyi kim yaptırmış veya yeniletmiş, kitabenin şairi. |
|
|
Hasibe Gezgin, Balıkesir (IŞIĞA YÜRÜYEN PERVANE) |
| Öyle anlarım oluyor ki, yazmasam delirebilirim. İçimdeki tüm kötümser yanları, aykırılıklarımı, bencil taraflarımı, ağrılı akşamlarımı, sancılı sabahlarımı yazarak temizliyorum; yazınca hafifliyorum. Daha çok şiir yazıyorum; öykü ve denemede pişmedm. |
|
|
haşim albayrak, (of ve hayrat üzerine) |
| doğu karadeniz ve of üzerine araştırmalar |
|
|
|
Haşim Sönmez, (Söz Uçar Yazı Kalır) |
| Daha ziyadesiyle anlamsal derinliği ve düşünsel içeriği olan şeyler. |
|
|
Haşmet Şenses, mersin ( yazının yavaşlığında) |
| Yazılı olan tüm şeylerle ilgiliyim. Şiirle ve öyküyle özellikle ilgileniyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hatice kaya , izmit (hava, su, toprak sanırdım yaşamam için aparatlarım, :) meğer kandilde lazımmış, gece varmış. ateş lazımmış üşünüyormuş. gölge lazımmış aranıyormuş. ve aşk lazımmış yaşanıyormuş.. ) |
| |
|
|
|
|
Hatice Öztürk, Ankara (alışkanlık...) |
| İnsan gibi değişmeye ve gelişmeye açık bir varlığın yazı tarzı elbette değişir. Bu değişimi ve gelişimi birlikte gözlemleyeceğiz. |
|
|
|
|
|
havva, (Serende de şiir keyfi) |
| |
|
Havva Ağral, (işçilik ve başkaldırı) |
| Tarihsellik barındırır.Bilimsel olana dayanır.Yer yer lirik çoğu kez batıcı |
|
|
HAVVA AĞRAL, (İŞÇİLİK VE BAŞKALDIRI) |
| gerçekçilikten asla kopmayan dönüştürme etkisi yaratacağını düşündüğüm bir tarz.Devrimci edebiyat beni ben yapacak olan şeyin ta kendisi |
|
|
|
hayal, (GECE (HAYAL)DİR (ER)ERSE GÜN(IŞIĞINA)) |
| Devrik tümcelerle şiirsel anlatım. |
|
|
|
hayal dag, kayseri (hayal) |
| yalın ve duru bir dil ile anlatımla duyguları ifade edebilme. beni ben yapan şey hayallerim ve korkularım. |
|
|
|
HAYAL TAMİRCİSİ, istanbul (NE ECÜ NE DE BÜCÜ...BUNUN ADI HAYAL GÜCÜ...) |
| şiirlerimde özellikle serbest vezin kullanıyorum.yazılarımda hikayeler ve makaleler agırlıklıdır..esas belirtmek istediğim tarzım hakkında sizlerin yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum. |
|
|
Hayalbaz, İzmir (Hayal Bana Yakın Yar Bana Uzak ) |
| Daha dümdüz tutturulabilen bir yol yokken... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hayri ETCİ, İSTANBUL (GÖNÜLDEN HİTABA-ZAMANSIZ ŞİİRLER) |
| Yazılarım umut dolu olabildiği gibi karamsar da olabilmektedir.Ruhumda dengeyi koruyabilirsem adam aklıllı şeyler çıkabiliyor ortaya.Genel itibariyle aşk şiirleri ve isyan yazıları yazarım. |
|
|
|
hayrunisa, (dem bu dem) |
| yazılarım guzel olmakla bırlıkte matrakta olucaktır bitti! |
|
|
hazall, Ankara (Her giden kendini unutulmaz sanır, oysa gittiğinde çoktan unutulmuştur.) |
| |
|
|
Hazan Ayaz, Antalya (Güz Zamanı Sevmeler...) |
| "Beş duyum sayesinde dünyayı algılama şansım, bu şansı şekillendiren fenomenolojik saham ve duygularım, şiir yazarken oluşan tarzımın en öncelikli sorumlularıdır..." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hızır Ali Şahin, (Çaresizliğimle Yaşıyorum...) |
| Sadece içimden geldiği gibi yazıyorum... |
|
|
Hızır İrfan ÖNDER, LÜLEBURGAZ (Güller Ağlar İçimde) |
| Şiir yazmaya çalışıyorum. Lise yıllarından itibaren bu gayretin içindeyim. her şeyin şiire konu olabileceğini düşünüyorum. Şiirlerimi belli bir gruba ve zümreye dönük yazmıyorum. herkesin beğenebileceği değişik biçim ve teknikleri deniyorum. |
|
|
hicabi , (sanatsız kalan bir toplumun hayat damarlarından biri kopmuştur) |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilal, ankara (yalnızlık şehrinde kalabalık!) |
| kelimeleri süslü öyküler.. |
|
|
Hilal Akdemir, henüz öyle bir yer yok (Özgür olduğunu bilmek fakat tadını asla almamak...) |
| tüm duygusal hezimetlerimin ruhumda bıraktıkları izleri silme çabam. aslında tüm yazdıklarımın özeti bu. |
|
|
|
|
|
|
Hilal Sali, Trabzon (Can Şenliğim) |
| Şiirde imgenin çok büyük bir önemi olduğunu düşünürürüm.Hikayelerimde yazar-okuyucu-karakter üçlemesi yaparak konuyu bölmeden okuyucuyla konuşma havası içine girerim(Tanzimat Döneminden farklı olarak) |
|
|
Hilal Ünal, (Kar Tanesi) |
| genellikle duygusal hüzünlü bazende neşeli |
|
|
|
himmet durgut, ankara (denemeler) |
| kelimelere vücut vermek, hareket kabiliyyeti kazandırmak,onları ete kemiğe büründürmek.. |
|
|
|
|
hi_axi_shey, istanbul (Biraz huzur için..Biraz ışık için..Kalemi elime alabiliyorsam,biraz da kendim için..) |
| keskinlıklerden,düş ülkesindeki acı realizmden olusuyor şiirlerim.. |
|
|
Hulki Can, (Yaşam ve İnsan) |
| Deneme, eleştiri, inceleme, araştırma |
|
|
|
|
|
|
husami, (günes kurusu topraklarda uyandim...) |
| |
|
|
HUSEYİNABAD, türkiye (Gönülden Gönüle..) |
| genelde aşk ,sevgi ,gönül ve yalnızlık üzerine yazılmış şiirler |
|
|
|
|
HÜLYA, türkiye (DÜŞLER VE GERÇEKLER) |
| BELİRLİ BİR TARZIM YOK İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ YAZIYORUM.TARZ YAZARIN KENDİSİDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.AMA USLÜP OLARAK MODERN BİR DİL KULLANIYORUM YAZILARIMDA |
|
|
|
|
|
|
|
Hülya Aydoğan, Ankara (SEVDA TOHUMU) |
| Herşey yaşanır, bazen biter bazen de bizimle kalır ömür boyu.İşte benimle kalanlar........ |
|
|
|
Hülya Okur, (Hülya-yi hazin) |
| Doğaçlama,betimleme,tasvir bolluğu içinde,kurgu ve teşbih ağırlıklı |
|
|
|
Hürrem ÇETİN, Ankara (Şiir) |
| İmgelemleri fazla kullanıyorum, şiirlerimin biraz afaki olduğunu düşünenler var. |
|
|
|
|
|
|
hüseyin, (yanındayken hasretini duymak) |
| şiirlerimi hep onun için onun gözlerine bakarak yazarım |
|
|
Hüseyin, (fuşki) |
| içgüdülerim,gördüklerim,tattıklarım,bildiklerim bilmediklerim,istediklerim,farketmediklerim:) |
|
|
|
Hüseyin Akdemir, (DOĞAÇMA) |
| Daha önce birileri söylemiş midir bilemem, ama Türkçe benim en büyük aşkım. Edebi eserler içerisinde en sevdiğim tür öyküdür ve ağırlıklı olarak öyküler yazmaktayım. |
|
|
|
|
hüseyin bahri, (İstanbuL) |
| gerçeğe saygı duyan,hakkaniyetli bir kalem açacağım var |
|
|
Hüseyin Balık, (Hüseyin Balık ile Şiir) |
| Kalemimi ruhumun rüzgarının esintisine bırakırım. |
|
|
|
|
Hüseyin Cem, (Yaşamı paylaşalım mı?) |
| Hayatın yaşattıklarını paylaşmak istedim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HÜSEYİN YAĞMUR, malatya (GÜL VE DİKEN) |
| SADELİK VE İÇTENLİK. GÜNLÜK YAŞAMIN BAZEN BİR ÖMRÜN YONTUSUDUR ŞİİRLER.YANİ BİZİ BİZ GİBİ YAŞAMALI BÜTÜN DİZELER |
|
|
|
|
Hüsnü Menteşeoğlu, Denizli (Kalplerin Şarkısı) |
| kolay anlaşılır, psikolojik temalarla yüklü, duygusal, düşünce derinliği olan yazılar... |
|
|
|
|
|
|