İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Sözlerin ne kadar ağır ne kadar sert olsada Teğet geçerdi hep göğsümdeki gururu Sinirinden kızarırdı kulaklarınla yanakların Paylaşmak zoruna giderdi beni bir başkasıyla O kadar çok sevdiğini söylerdin ki Sımsıkı tutup ellerimi bastırırdın bağrına Bense korkardım birgün sevginin biteceğinden O korku anlarında ürperirdi içim Kalbimse iyice yaklaşırdı durma noktasına Tıpkı gözlerine baktığım o anda olduğu gibi. Ben seni olmayan biriyle aldatırdım hep Tükenmiş,hayalden bozma bir kurguyla O hayaline kanıp,inanırdın çoğu zaman Ve benden duyabilmek için sorgulardın yüreğimi Her sorgunda susma hakkımı kullanışımla Önce kızarmaya başlardı kulaklarınla yanakların Peşine gözlerinden dökülen inceden damlalar Dayanamazdım daha fazla kendine verdiğin acıya Başın omzuma düşerdi ve sımsıkı sarılmışlığım "Beni sevdiğini söyle" diyen o büzülmüş dudakların Yol açardı kırgın sesine kulaklarımda Seni sevdiğimi söylerdim bir solukta yüzlerce kez Öyle sıkı sarardım ki kalbin kalbime değerdi Aynı ritimde nefes alıp vermişliklerimiz Duvarlar bile ağlardı bu büyük sevdaya. Şimdi sözlerin ne ağır ne de sert Çünkü sesin yetişmiyor kulaklarıma Üstelik teğet bile geçmiyor gururumu Öfkeden,sinirden kızarmıyor kulaklarımla yanaklarım İnatla kan olup akıyor gözlerimden damla damla Seni başkasıyla paylaşmak zoruma gidiyor sevdiğim Hele birde o başkası kara toprak olunca. Oysa çok geç anladım neler hissettiğini Gerçekten zormuş sevdiğim hem de çok zor Tükenmiş,hayalden bozma bir kurguyla yaşamak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |