Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
Ve odanın ortasında dans etmişliğimiz Ellerin boynumda en anlamlı çelenk Ellerim belinde erir giderdi Dünyanın yükü sırtımdan kalktığında Başın yaslanıp omzuma değerdi Ve ayaklarımın üstüne bastığında İki ayakta aynı ritim salınımlarımız Hani sessizliğin hiç bitmediği bir an Hep sürmesini hiç bitmesini istemediğimiz Öyle bir andı kalplerimizin birbirine değmesi Göğüs kafeslerimize kulaklarını dayayıp Kendine benzeyenin sesini dinlemesi O dinlemede şimdiye kadar kurulmamış Ulaşılamamış en güzel hayaller Nasıl da bir anda ısıtırdı bedeni Bir bütünde mutluluğu yakalarken Yitirirdi yarımlar anlam bulmuşluğunu Odanın ortasında dönerken bütünlüğümüz Utanırdı dünya tüm dönmüşlüğünden Başın omzuma usulca değerdi Vazgeçerdi hayat sırtıma yüklenmekten Dilinden düşen o anlamlı kelimeler Duvarlara dağılıp çerçevesini beklerdi Yorulup göğsüme sımsıkı sarıldığında Hiç bitmeyecek gibi uzun bir ses Tüm eşyalar bize alkış tutardı Bu melodiyle biterdi bütün olmuşluğumuz Ayrılık saatinde aralardın kapıyı Geride kalansa sadece bir yarım Geçerdi günler sırayla bir bir O birlerin adıysa hep yarın Yoktun artık yarınlar gelmişti Oda boş,alkış tutan kimse yok Bu sessizlikte dönerdi başım Sevdiğim sana ben söyleyemiyordum Seni hüzünle her beklediğimde Gölgemin üstüne erken düşüyordum Belki de bulurum umuduyla koşardım Aynanın karşısında yüzünden bir iz Ama nerede okşadığın saçlarım Bakmaya doyamam dediğin ela gözlerim Peki seni taşıyan yüzüm nerdeydi Aynada bile kendimi göremiyordum Ne olur artık bir an önce gel Yüzüne ihtiyacım var sevgili...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |