"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Adalet ve Kalkınmayla kandırıldık. Dünya'nın her yerinde her insan adalet ve kalkınma ister. Bizde adaleti herkes göremedi. Kalkınma ise herkese nasip olmadı. Yakın olanlar güçlendi, susanlara dokunulmadı, karşı çıkanlar ise yandı. Cumhuriyet ve halk ile kandırıldık. Her insan toplumundaki herkesin eşit şartlarda olmasını ister. Bireyler halkıyla beraber huzur, birlik ve kardeşçe yaşamak ister. Bu olmadı, olamadı. Sadece sözler söylendi, maskeler takıldı. Milliyetçilik ile kandırıldık. Bir karış toprağı için ölmeye hazır olan insanların boşu boşuna öldüğünü anladık. Bombaya basan, kafasına mermi sekenler şehit ilan edildi. Sözler söylendi, çözüm ise yaratılmadı. Hainin aslında bunca senedir farklı ırktan olanın değil içten olanın olduğunu anladık. Din ile kandırıldık. Dinden bahseden herkesin güvenilir, inançlı, Allah korkusu olan kişiler olduğunu zannettik. Son model araç kullananların, en güzel evlerde yaşayanların bu kişiler olduğunu fark ettik. Üzüldük. Sineye çektik. Allah' a havale ettik. Yine de özenip, kıskanıp, kin tutmadık. Güçlü her zaman kazanıyor. Para her zaman kazanıyor. Zaman geçiyor. Biz ise birbirimizi aşağılamakla uğraşıyoruz. Taraflara ayrılıyoruz. Birbirimizi anlamıyoruz. Sadece kendi düşüncelerimiz için savaşıyoruz. Bu yüzden hepimiz salağız. Hepimiz kaybediyoruz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |