..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Toplum ve Birey > Alp Şahin




7 Mart 2014
Dublajlar ve Montajlar  
Alp Şahin
Bir ses kaydi cikiyor... Derken iki, uc, dort... Devami gelir mi veya nasil dinlenmis bilmiyorum ama olmus bir sekilde. Bulut sistemi gibi fazla kurcalamiyorum...


:ADBJ:
Bir ses kaydi cikiyor... Derken iki, uc, dort... Devami gelir mi veya nasil dinlenmis bilmiyorum ama olmus bir sekilde. Bulut sistemi gibi fazla kurcalamiyorum. Sadece dinliyorum, sasiriyorum, uzuluyorum... Bu olanlar karsisinda kimseye zerre kadar anlam veremiyorum.

Haydi gelin olayi objektif ve farkli bir boyutta dusunelim. Kurallari, yasalari ve tabi ki taraflarimizi bir koseye birakalim. Senin - benim ses kaydim ciksa ne yapariz? Acilen rakiplerimizin konusmalarini montajlayarak iste bana yapilan bu mu deriz? Mitingler duzenler bunlar dublaj... bunlar montaj... cete bunlar cete mi deriz? Yoksa ciddi bir kurumdan ciddi bir yazi alip buyur kardesim bu yalandir, bu da ispati haydi selametle der ve konuyu kapatir miyiz?

Sucu ispatlanana kadar herkes masumdur, evet fakat masumiyeti ispatlanana kadar suclu nedir? Masum mudur? Yoksa masum ve suclu arasi bir sey midir? Eger degilse adalet dedigimiz kavram o kadar da adil olmasa gerek.

Bir toplumda adalet yok olmussa ve birilerinin istekleri ugruna yasamlarimiza yon veriliyorsa bu bizi ne yapar? Korkak mi? Yoksa kaypak biri mi? Bilmiyorum ama kesinlikle dogru, durust ve cesur biri yapmiyor buna eminim.

Konuyu dagitmadan toparliyorum. Baskalarinin kasetleri ve videolari cikarken bas bas bagiranlar, nutuk atanlar, bunlarin zihniyeti boyle diyenler simdi neden suskunlar? Taraf secmek demek dogrulari soylememeyi de beraberinde mi getirir?

Para, guc ve kariyer... Karakterini, dusuncelerini ve ruhunu ele gecirdikten sonra o pozisyonda durmanin ne anlami var?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum ve birey kümesinde bulunan diğer yazıları...
Timur
Şehzade
O Osmanlı Subayı
Vargas ve Fazlası
Alp Şahin
Gökkuşağı Altındaki Kara Şemsiye
Bir Gece Ansızın
Aşağı Yukarı Değil İleri Bak!
Şıkıdım
Yok Mu Sizde Çocuk Ya?

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
Düşman
Şeytan ile Rabb
Kopuk Kopuk
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
İşine Gelirse
Komplo Teorileri No: 828
Maral
Ehl-i Beyt Tadında

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.