Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Hayal kırıklıklarının ortasında karşılaştı iki drama queen Çarpışınca gözlerinin hüzmeleri Kayboluverdiler saflığında aşkın Göz bebekleri parıldadı önce Kalpleri uyuştu usul usul Kokusu yayılırken etrafa çocukluklarının Manolyalar açtı parklarda yıldız yıldız Kuşlar öpüştü En mutlu şarkılara girişti çalgıcılar meyhanelerde Bir başka sarhoş insancıklar o akşam Kısalığına inat onca mutluluğun Sil baştan söylediler şarkıları bağır çağır Kurtulmanın peşindeler yüklerinden geçmişin En gülmelerin ortasından dalıverdi iki drama queen Kedicikler guruldadı yandaki bankta İlk sobesini haykırıyordu ufaklığın biri hemen arkalarındaki ağaca Utanmadılar kimseye benzemediklerinden Oracıkta kavuştukça dudakları Güneş belirdi bulutların ardında Bir gökkuşağı açtı gözyaşlarında mutluluğun Şımarmaların yumuşacık yatağına uzandı iki drama queen Çocuklara özenmiş gülüşmelerinin keyfindeler Seviştikçe masalları her gece Zaman yavaşladı Aşkı müjdeledi bir baykuş uzakta Ay'a vurdu gölgesi Gökte bir plak çalar gibi dönüyorken Ay Gün görmüş aşkların şarkısı döküldü eteklerinden Dansa girişti gölgelerin en güzeli Değme gitsindi doyasıya sarılıp izlemeler Azalıverdi onlara kızmalar Hafifledi acıları yaş almanın Bir gündüz bir gece eksilirken ömür Yalnızlığın korkutmalarına kapıldılar sonraları Sıkıntısı darlarken birbirini üzmelerin Yetmedi güçleri onlara benzemenin korkusuna Kimi sarılmalar yetmedi Kimi de sevişmeler sere serpe Geçecekti bir kerecik kalplerinden öpebilseler oysa Sökülmedi yerinden öfkesi öncekilerin Yorgun düştüler sevdaya Kalpleri çekindi atmaktan Söyleyemediklerinin korkusunda biri Diğeri göremediklerinin Yokuş aşağı yuvarlanıverdiler düşler tepesinden Çarpıp sektikçe taşlarından yokuşun Sızıları sardı hatalarından kalma çürüklerinin Becerememenin korkusu aktı yaralarından Yaşanmayacakların tortusu doluştu kursaklarına Her aşkın sonuna düştü iki drama queen Kuşlar kaçıştı Manolyalar soluk , eciş bücüş yerlerde Suspus tüm insancıklar Dönmüyor göğün plak çaları şimdi Hiçbir şey etmediyse Şimdiden bu şiir etti aşkları Ay'ın şarkısını özlüyor baykuş...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vahittin Gündöndü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |