Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Toprağın bir insan boyu üzerinde, Kusursuz bir cinayet planı hazırlar gibi, Ağır, ağır ölüme yürüyorum. Ve ölümümün ardından katil belli olsun diye Parmak izi niyetine şiirler yazıyorum. KORKUNUN ECELE FAYDASI Artık ne öğrenciyim, ne de genç İşimde var, paramda, Eşimde, çocuğumda, Biliyorum artık dünyayı kurtaramayacağımı da Peki şimdi ne yapacağım Yarab, Güneş tüm ateşi ile hala doğuyor Kimierine hayat verirken,işi bitmişleri kurutuyor Yarab, çok korkuyorum. YOLUNU ŞAŞIRAN AŞK Yolunu kaybedip çöle düşmüş Dere gibi sevgim. Sana ulaşamadan, Yolda kuruyup gidiyor. BEN BEN DEĞİLİM. PEKİ BEN NASIL ÖLECEĞİM? Kapımı çalma ölüm, Yemin ederim içeri de yokum, Kendimi nerede ve ne zaman kaybettim Hatırlamıyorum... ENJEKTÖR Azrail ne olur, Acıtmadan vur şu iğneyi. Bende Said'de korkarız iğneden. SIR Bu dünya çilingir sofrası Aşksa şarap, Sarhoş ol da ey adam, Aç bu kilidi gir saraya... OSTEOPEROZ İçimde erozyon var, Tema'ya bağış yapsam, Çölleşmeyi durdurabilir miyim? FAHİŞE Şeker ve kremadan yapılmış Üzerinde resmim olan, Bir pastaydı bedenim. Herkes bir parça kapmaya çalıştı KREMİT RENGİ HAYATLAR Yalıların ve konakların üzerine örtmek için, El ele tuttuşup çatı oluşturmuş kiremitler gibi, İşçileriz, emekçileriz, Bir deprem olsada bu bina yıkılsa El, ele verip yeni bir düzen kursak. ŞALVAR Diline dar ve şık etek giydirenler düşünsün Sözlerde ve hareketlerde ölçülü olmayı Ben köylü şalvarında, Rahat ve pervasız. mutluyum... VİJDAN AYNASI Kalabalıktan kurtulup Aynayla başbaşa kaldığımda hatırlayabiliyorum İnsan oluğumu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kemal pismisoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |