"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

ilker balçık

Elbise ve Adam

Yapmayın artık bunu. İnsanları kıyafetlerine göre yargılamayın. Insanlara kıyafetine göre puan vermeyin. Bırakın sadece modacılar kendi arasında bunu yapsın.

Başa Dön