"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Büyük üstadında dediği gibi hamdım, ben pişerken yandım...
Maraş
Şiirlerimde kendinden bir parçayı bulan herkesim
BÜTÜN YAZARLARIN DÜŞÜNCELERİNİ SEVEREK OKURUM
YOK