doğru şeyler düşünüp
yanlış yerlerde durdum hep
çoook uzağım kendime ustam
yalnızlığım bu yüzden
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
doğru şeyler düşünüp
yanlış yerlerde durdum hep
çoook uzağım kendime ustam
yalnızlığım bu yüzden