"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

yazı resim

doğru şeyler düşünüp
yanlış yerlerde durdum hep
çoook uzağım kendime ustam
yalnızlığım bu yüzden

Yorumlar

Başa Dön