Ben bu şehri sen varsın diye sevdim
Sokakları yağmurluydu saçların ıslaktı
Lambaları hüzün denizi gibi aktı
Sana ömrümsün canımsın dedim
Ben bu şehri sen varsın diye sevdim

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Ben bu şehri sen varsın diye sevdim
Sokakları yağmurluydu saçların ıslaktı
Lambaları hüzün denizi gibi aktı
Sana ömrümsün canımsın dedim
Ben bu şehri sen varsın diye sevdim