Ağlarken yanımda sadece peçetem vardı . O da kuruyan gözyaşımı silmek için yanımdaydı ve sonra o da çöpe gitti..
Canım acıyo, ağlayamıyorum. Nefesim kesiliyor bazen , içim acıyor . Bu nasıl hayat bilmiyorum...
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Siz hayatın peçetesi olmayın ..
Ağlarken yanımda sadece peçetem vardı . O da kuruyan gözyaşımı silmek için yanımdaydı ve sonra o da çöpe gitti..
Canım acıyo, ağlayamıyorum. Nefesim kesiliyor bazen , içim acıyor . Bu nasıl hayat bilmiyorum...