Ağlarken yanımda sadece peçetem vardı . O da kuruyan gözyaşımı silmek için yanımdaydı ve sonra o da çöpe gitti..
Canım acıyo, ağlayamıyorum. Nefesim kesiliyor bazen , içim acıyor . Bu nasıl hayat bilmiyorum...
"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"
"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"
Siz hayatın peçetesi olmayın ..
Ağlarken yanımda sadece peçetem vardı . O da kuruyan gözyaşımı silmek için yanımdaydı ve sonra o da çöpe gitti..
Canım acıyo, ağlayamıyorum. Nefesim kesiliyor bazen , içim acıyor . Bu nasıl hayat bilmiyorum...