"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Kapadım kulaklarımı,
Tüm hakaretlere karşı.
Yumdum gözlerimi,
Tüm haksızlığa karşı.

Kaçamadım,saklanamadım.
Çaresiz bir bekleyişin sonunda
Attım kendimi yollara.
Sonunu bilmediğim bir yola.

Ne arkamdan uğurlayan
Ne de beni durduran.
Hiç kimse yok!
Bir çare gidiyorum.

Yorumlar

Başa Dön