YETER Mİ SANA?
Açlıkla, tutunmaya çalışırken hayata
Sen, can suyu beklerken
Dudaklarına
Bir nem belki
Hüzünlü bir gözyaşı
Belki de sağanak yağmurlarla
Kapansam vücuduna
Yeter mi seni yaşatmaya.?
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
Can suyu alabilecek biriniz var mı..
YETER Mİ SANA?
Açlıkla, tutunmaya çalışırken hayata
Sen, can suyu beklerken
Dudaklarına
Bir nem belki
Hüzünlü bir gözyaşı
Belki de sağanak yağmurlarla
Kapansam vücuduna
Yeter mi seni yaşatmaya.?