YETER Mİ SANA?
Açlıkla, tutunmaya çalışırken hayata
Sen, can suyu beklerken
Dudaklarına
Bir nem belki
Hüzünlü bir gözyaşı
Belki de sağanak yağmurlarla
Kapansam vücuduna
Yeter mi seni yaşatmaya.?
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
Can suyu alabilecek biriniz var mı..
YETER Mİ SANA?
Açlıkla, tutunmaya çalışırken hayata
Sen, can suyu beklerken
Dudaklarına
Bir nem belki
Hüzünlü bir gözyaşı
Belki de sağanak yağmurlarla
Kapansam vücuduna
Yeter mi seni yaşatmaya.?