"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

yazı resim

Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,

Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.

Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...

Yorumlar

Başa Dön