Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...