İçimde bir çaresizlik,
Bir yudum insan özlemi,
Öpüşmelerinde martıların,
Derin bir sigara nefesi.
Ah o yitik nefesler,
Sigara dumanında boğulup gider.

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

İçimde bir çaresizlik,
Bir yudum insan özlemi,
Öpüşmelerinde martıların,
Derin bir sigara nefesi.
Ah o yitik nefesler,
Sigara dumanında boğulup gider.