"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Özlemek değil ki benim derdim
Kaybetmekten korkuyorum
Bu aşktan hüzün pay kaldı bana
Gecelere keder dokuyorum

Her gamlı şarkı tanır beni
Gören Mecnun,Kerem sanır beni
Ellerimde soğuyan çay gibi
Suskunluğa şiir okuyorum

Yorumlar

Başa Dön