"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Geceler hayatıma gölge oluyor
aydınlıkların yapmacık davranışlarından sıkıldığımda
Seni görmemek en güzel günlerimi solduruyor
kırılan aynaya her baktığımda

Adımlarım biliyor geçen zamanın gelmeyeceğini
geri adım atmamayı öğrendiği günlerden beri
Ruhum yorgun bir sonbaharda
rüzgârınla beraber sürüklendi kaybolan aşka

Yorumlar

Başa Dön