"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

bu,
uzak kalmışlığımı yıllardan
hasretliğimi, sevmişliğimi,
ezilmiş ve eğilmişliğimi de
olgunluğuma katarak;
kimi boşverip kederi
kimi boğazıma dek batarak
unutulmuşluğuma yolculuğumdur...

Yorumlar

Başa Dön