bu,
uzak kalmışlığımı yıllardan
hasretliğimi, sevmişliğimi,
ezilmiş ve eğilmişliğimi de
olgunluğuma katarak;
kimi boşverip kederi
kimi boğazıma dek batarak
unutulmuşluğuma yolculuğumdur...
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"
bu,
uzak kalmışlığımı yıllardan
hasretliğimi, sevmişliğimi,
ezilmiş ve eğilmişliğimi de
olgunluğuma katarak;
kimi boşverip kederi
kimi boğazıma dek batarak
unutulmuşluğuma yolculuğumdur...