bu,
uzak kalmışlığımı yıllardan
hasretliğimi, sevmişliğimi,
ezilmiş ve eğilmişliğimi de
olgunluğuma katarak;
kimi boşverip kederi
kimi boğazıma dek batarak
unutulmuşluğuma yolculuğumdur...
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
bu,
uzak kalmışlığımı yıllardan
hasretliğimi, sevmişliğimi,
ezilmiş ve eğilmişliğimi de
olgunluğuma katarak;
kimi boşverip kederi
kimi boğazıma dek batarak
unutulmuşluğuma yolculuğumdur...