Sevmek,
birazda asmaktır
kendini.
Söğüt dallarının en narinine.
Kılcal damarından,
ipince...
Ölmek,
yaşama protesto,
eşyanın tabiatına ayrıksı
düşmekse
birazcık.
yaşamak,
budur işte.
sevmenin tehdidi
ölümün bilinmezliğinde...
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
yaşama dair karalamalardan biri
Sevmek,
birazda asmaktır
kendini.
Söğüt dallarının en narinine.
Kılcal damarından,
ipince...
Ölmek,
yaşama protesto,
eşyanın tabiatına ayrıksı
düşmekse
birazcık.
yaşamak,
budur işte.
sevmenin tehdidi
ölümün bilinmezliğinde...