"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

neden

basit şiir

yazı resim

seninleyken
senin ve sesinin yanındayken
asırlar geçse de biz beraberken
gitme, daha vakit erken
bak, denizin ortasında bir yelken
ben gördüm önce, seni beklerken
farkındaysan seviyorum seni
yarın ne olur bilinmezken

Yorumlar

Başa Dön