Dem bu işte...Oh be !
Yeri, yönü yele verip de
Ayaksız varabilmek mümkünmüş menzillere...
Kapıları açmadan
Duvarları kaldırmadan
Ve mesafelere aldırmadan
Gömülebilirmiş gözlerine...
Dem bu işte...Oh be !
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Dem bu işte...Oh be !
Dem bu işte...Oh be !
Yeri, yönü yele verip de
Ayaksız varabilmek mümkünmüş menzillere...
Kapıları açmadan
Duvarları kaldırmadan
Ve mesafelere aldırmadan
Gömülebilirmiş gözlerine...
Dem bu işte...Oh be !