Karanlığın üstüne
oyulmuş gözler getirdin
içimden ve dışımdan
günahtan sıyrılır gibi
sıyrıldım inadına
Karanlığın üstüne yattım
Ezberlediğim güneş oldu
Unuttuğum yarınlarım
ve önceden gelen hayatım
hepsini ama hepsini
Karanlığa gömdüm.
]
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Karanlığın üstüne
oyulmuş gözler getirdin
içimden ve dışımdan
günahtan sıyrılır gibi
sıyrıldım inadına
Karanlığın üstüne yattım
Ezberlediğim güneş oldu
Unuttuğum yarınlarım
ve önceden gelen hayatım
hepsini ama hepsini
Karanlığa gömdüm.
]