Üşüyorum gel…
Gelde bana bir el ver…
Elin elimde kalsın, sıcaklığını da ver.
Sıcaklığını nefesinle ver, nefesin yeter.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Üşüyorum gel…
Gelde bana bir el ver…
Elin elimde kalsın, sıcaklığını da ver.
Sıcaklığını nefesinle ver, nefesin yeter.