Üşüyorum gel…
Gelde bana bir el ver…
Elin elimde kalsın, sıcaklığını da ver.
Sıcaklığını nefesinle ver, nefesin yeter.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Üşüyorum gel…
Gelde bana bir el ver…
Elin elimde kalsın, sıcaklığını da ver.
Sıcaklığını nefesinle ver, nefesin yeter.