"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Sessizlik ve Umut

yazı resim

Sessizlik ve umut
Sardıkça sarıyor etrafımı
sıcak teninde süzülüyor gözyaşlarım
Her damlası büyüyor içimde büyüdükçe sarıyor bedenimi
İsmin and olmuş dilimde
Sessizliğe sarılmış sensizliğe itiraz ediyorum

Yorumlar

Başa Dön