"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Sensizleşiyorum

yazı resim

kum tanesinde gizli ümitlerim
kırık bir camın soğukluğunda saklı benliğim
ayazın keskinleştiği gecede
sensiz kimsesiz bir sokaktayım
gel diyorum, ümitleniyorum yine sensizleşiyorum

Yorumlar

Başa Dön