kum tanesinde gizli ümitlerim
kırık bir camın soğukluğunda saklı benliğim
ayazın keskinleştiği gecede
sensiz kimsesiz bir sokaktayım
gel diyorum, ümitleniyorum yine sensizleşiyorum
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
kum tanesinde gizli ümitlerim
kırık bir camın soğukluğunda saklı benliğim
ayazın keskinleştiği gecede
sensiz kimsesiz bir sokaktayım
gel diyorum, ümitleniyorum yine sensizleşiyorum