"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

Cıkmaz Sokak

yazı resim

Hayranim diyorsunda NEDEN ?

Hangi nefis hoslanmazki bu sözden.

Etrafin gecilmezken güzelden

Neden onlar degilde ben ???

Birak kelimelerin avucunda kalsin

Hapset onlari müebbedde kalsin...

Savur duygularini ateslerde yansin !

Inan buna pisman olmazsin....

Yorumlar

Başa Dön