"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Seni Yazacak , Seni Cizecek

Ne sair duydum, ne de bir ressam....

yazı resim

Ne tarihte var, ne de Lugat'ta
Ne Istanbul'da, ne de Bagdat'ta
Ne de Paris'te, ne de Roma'da
Ne sair duydum, ne de bir ressam
Seni yazacak, seni cizecek!...

Düsseldorf. 2002

Yorumlar

Başa Dön