Acı dediğin
Araz bırakmıyorsa
Bir yerlerinde,
Gerçek bir acı değil
Kekremsi bir hüzündür
Yaşadığın. ]

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Acı dediğin
Araz bırakmıyorsa
Bir yerlerinde,
Gerçek bir acı değil
Kekremsi bir hüzündür
Yaşadığın. ]