Doğan bebelere Türkçe ad gerek,
Ya Sançar,ya Selcen,Ya Kürşad gerek.
Almışız İslam’la Arap adını,
Türk;Türklüğüne dön ,der,tuğşad gerek.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Doğan bebelere Türkçe ad gerek,
Ya Sançar,ya Selcen,Ya Kürşad gerek.
Almışız İslam’la Arap adını,
Türk;Türklüğüne dön ,der,tuğşad gerek.