Kırılan her parçamı
Hayatına koyuyorum,
Bastıkça beni anla.
İstediğin oldu.
Yok olup gidiyorum.
Hatırla ve ağla.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Kırılan her parçamı
Hayatına koyuyorum,
Bastıkça beni anla.
İstediğin oldu.
Yok olup gidiyorum.
Hatırla ve ağla.