"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Hiçe saydın ya sana feda ömrümü
Git ardından kara bağlamayacağım
Zehir ziyan ettin benim her günümü
Git ardından ölsem ağlamayacağım

Böylesi bir zalime gönlüm inanma
İstemem bir daha mı adını anma
Çaresiz kalırım da ağlarım sanma
Git ardından ölsem ağlamayacağım

Yorumlar

Başa Dön