akşam eve dönünce
yaşantımızı düşündü
-üçüncü tekilden söylenebilen-
işte bu kadardı aramızdaki
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
akşam eve dönünce
yaşantımızı düşündü
-üçüncü tekilden söylenebilen-
işte bu kadardı aramızdaki