bazen çok gereksiz
alışveriş yapıyoruz
kimler neler neler yapıyor
bizler satın alıyoruz
hiçbi işe yaramasalarda
sırf sattıkları için alıyoruz
onlar da biz aldık diye
daha fazla satmaya çalışıyor..
peki kim kazanıyor?
Ulaş Tuzak
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

bazen çok gereksiz
alışveriş yapıyoruz
kimler neler neler yapıyor
bizler satın alıyoruz
hiçbi işe yaramasalarda
sırf sattıkları için alıyoruz
onlar da biz aldık diye
daha fazla satmaya çalışıyor..
peki kim kazanıyor?
Ulaş Tuzak