"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Anladım...

yazı resim

Sağ kolum acıdı soluma döndürün beni
Sol yönüm sancıdı sırt üstü koyun beni
Toprak ıslak
Sırtım çok üşüdü
Yüzü koyun yatırın beni
Çamur mu bu ağzıma dolan?
Ya bu çam kokusu...?
Tamam, tamam…
Anladım…
Artık rahat bırakın beni…

Samile YENER İzmiR. 26.05.07

Yorumlar

Başa Dön