Bir çığlıktır sessizliğin
Mantığımı kör eder yüreğimi sağır
Beni hiç eder sensizliğin
Artık ben yokum istediğince bağır ...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bir çığlıktır sessizliğin
Mantığımı kör eder yüreğimi sağır
Beni hiç eder sensizliğin
Artık ben yokum istediğince bağır ...