Susunca bizi geçiyor aşk
Çünkü o kadar zamanı yok.
Bir gelirken haber veriyor bir de giderken;
Bizim söyleyeceklerimiz belki var, onun yok…

"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Susunca bizi geçiyor aşk
Çünkü o kadar zamanı yok.
Bir gelirken haber veriyor bir de giderken;
Bizim söyleyeceklerimiz belki var, onun yok…