gün olur güneşi görürüm,
gece olur rüyamda görürüm,
yanımda hep seninle yürürüm,
bu hayatta ben seninle büyürüm...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
gün olur güneşi görürüm,
gece olur rüyamda görürüm,
yanımda hep seninle yürürüm,
bu hayatta ben seninle büyürüm...