"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Yokluğunda
Geceleri çoğu zaman,
Gözümü uyku tutmaz.
Yalnızlığın girdabında
Kaybolurum.
Anılarımız
Yabancılaşırlar bana.
Bir tuhaf olurum.

Ayrılık,
Heybetli dursa da karşımda,
Duygularım
Kuru yapraktırlar,
Dağılırlar etrafa.
Zaman silindiri,
Acımasızca geliyor üstüme.
Mevsimler bitti, kuşlar gitt,.
Sensizlik,
Aşkımın toprağına gübre......

Yorumlar

Başa Dön