BEDEVİ
yalnızım.
ıssız bir çölde,
bahtsız bedevi kadar yalnızım.
ve o kadar çaresizki yüreğim,
etrafımda dolanan kutup ayılarına sarıldım.
haziran,2005
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
sahra çölüne yolunuz düştümü....
BEDEVİ
yalnızım.
ıssız bir çölde,
bahtsız bedevi kadar yalnızım.
ve o kadar çaresizki yüreğim,
etrafımda dolanan kutup ayılarına sarıldım.
haziran,2005