beyhude yaşanır bu fani dünyada,
çileyle geçer her yeni gün,
gönül düşerse aşka sevdaya,
ne dert tükenir,
ne biter hüzün!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
yaşam belki boşuna bir çırpınıştır,kimbilir!
beyhude yaşanır bu fani dünyada,
çileyle geçer her yeni gün,
gönül düşerse aşka sevdaya,
ne dert tükenir,
ne biter hüzün!